عشق یعنی

عشق یعنی

عشق یعنی راه رفتن زیر باران
عشق یعنی من می روم تو بمان
عشق یعنی آن روز وصال
عشق یعنی پای معشوق سوختن
عشق یعنی چشم را به در دوختن
عشق یعنی جان می دهم در راه تو
عشق یعنی دستانه من دستانه تو
عشق یعنی می برم تا اوج تو رو
عشق یعنی حرف من در نیمه شب
عشق یعنی اسم تو واسم میاره تب
عشق یعنی انقباظو انبصاط
عشق یعنی درده من درده برات
عشق یعنی زندگیم وصله به توست
عشق یعنی قلب من در دست توست
عشق یعنی عشقه من زیبای من
عشق یعنی عزیزم دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت13:49---16 ارديبهشت 1393
لایک اجیی گلم خوبی عزیز دلم؟مثل همیشه خودت و همه چیت محشره و توپه نیاز به تعریف نداری که
پاسخ:ممنونم نفیسه جون توهمیشه به من لطف داری گلم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ سه شنبه 9 ارديبهشت 1393 ] [ 5:33 PM ] [ ]
[ ]